Despre noi

Situat în zona centrală a Timișoarei, chiar peste drum de Piața Sf. Gheorghe, Atlas Hotel este un spațiu de cazare original, cu o identitate aparte.

Atlas Hotel înseamnă căldură, ospitalitate și energii pozitive!

Construcție nouă, finalizată în 2021, hotelul dispune de 50 spații de cazare structurate pe mai multe tipuri de camere și apartamente. Accesul la WiFi este gratuit iar televizoarele LCD asigură tot confortul pe care clienții noștri îl merită.

N

31 Camere Standard, Matrimoniale sau Twin

N

4 Camere Superioare

N

11 Suite Junior

N

4 Apartamente

N

3 Săli de conferințe

Serviciile noastre

Este prioritatea noastră să îți oferim servicii de calitate. Descoperă mai jos cele mai importante domenii în care te sprijinim.

Mic dejun

Ziua începe bine încă de la primele ore petrecute la noi. Micul dejun este pregătit în cele mai mici detalii pentru toți clienții noștri!

Locație centrală

Situat în km. 0 al orașului Timișoara, în doar câteva minute pot ajunge la cele mai populare zone cum ar fi piața Unirii, Libertății și Operei.

Parcare în garaj subteran

În garajul subteran al hotelului este amenajată o parcare disponibilă cu 10 locuri contra cost.

Recepție 24h

Personalul nostru îți stă la dispoziție cu informatii utile pentru ca sejurul tău sa fie perfect.

Lobby bar

În zona de Lobby Bar avem disponibil un meniu special, care satisface cele mai rafinate gusturi.

Evenimente

În incinta hotelului organizăm evenimente sociale, aniversări, nunți, banchete sau petreceri corporate.

Săli de conferință

Hotelul dispune de trei săli de conferință, 2 mici cu capacitate până în 30 persoane și sala mare cu capacitate de maxim 120 persoane.

Internet WiFi

Internetul de mare viteză este accesibil atât în camere, cât și în spațiile comune și în sălile de conferință.

Spații de cazare

Camerele noastre sunt modern amenajate și decorate. Dotările de ultimă generație corespund celor mai pretențioase standarde.

Shuttle Service

Recepția hotelului vă stă la dispoziție pentru a vă aranja transferul de la și spre aeroport, atât în sistem privat, cât și în grup organizat. Serviciile sunt contra cost.

Servicii suplimentare

Hotelul oferă acces facil persoanelor cu dizabilitati.

Serviciile noastre

Este prioritatea noastră să îți oferim servicii de calitate. Descoperă mai jos cele mai importante domenii în care te sprijinim.

Mic dejun

Ziua începe bine încă de la primele ore petrecute la noi. Micul dejun este pregătit în cele mai mici detalii pentru toți clienții noștri!

Locație centrală

Situat în cel mai spectaculos, accesibil și atractiv loc din Timișoara, la câțiva pași de celebrele Piețe Unirii, Libertății sau Operei, hotelul nostru oferă o gamă completă de servicii pentru fiecare dintre oaspeții săi!

Parcare în garaj subteran

În garajul subteran al hotelului este amenajată o parcare disponibilă cu 10 locuri contra cost.

Recepție 24h

Personalul nostru îți stă la dispoziție cu informatii utilile pentru ca sejurul tău sa fie perfect.

Evenimente

În incinta hotelului organizăm evenimente sociale, aniversări, nunți, banchete sau petreceri corporate.

Lobby bar

În zona de Lobby Bar avem disponibil un meniu special, care satisface cele mai rafinate gusturi.

Internet WiFi

Internetul de mare viteză este accesibil atât în camere, cât și în spațiile comune și în sălile de conferință.

Săli de conferință

Hotelul dispune de trei săli de conferință, 2 mici cu capacitate până în 30 persoane și sala mare cu capacitate de maxim 120 persoane.

Shuttle Service

Recepția hotelului vă stă la dispoziție pentru a vă aranja transferul de la și spre aeroport, atât în sistem privat, cât și în grup organizat. Serviciile sunt contra cost.

Spații de cazare

Camerele noastre sunt modern amenajate și decorate. Dotările de ultimă generație corespund celor mai pretențioase standarde.

Servicii suplimentare

Hotelul oferă acces facil persoanelor cu dizabilitati.

Cameră Standard

Complet mobilate, cu un design în care culorile calde se armonizează cu materialele naturale.

Cameră Superioară

Camerele superioare au un spațiu generos, design deosebit și culori pastelate, pentru o atmosferă tihnită.

Junior Suite

Camerele sunt mobilate complet, inclusiv cu o chicinetă și asigură o atmosferă ideală pentru o relaxare totală.

Apartament cu chicinetă

Aceste apartamente spațioase oferă tot confortul necesar, fie pentru o vacanță cu familia, fie pentru o deplasare business.

Conferințe & Corporate

Dacă ești în cautarea locului perfect pentru evenimente corporate în Timișoara, te poți opri. La Atlas Hotel Timișoara ai toate facilitățiile necesare unei întâlniri de afaceri, conferințe sau evenimente sociale.

Îți punem la dispoziție 3 săli de dimensiuni și capacități diferite, de la 20 până la 120 de persoane.

De asemenea avem zona Coffee Break, special amanejată pentru servirea pauzelor de cafea.

Pentru mai multe detalii și informații citește mai mult accesând buton de mai jos.