Despre noi
Situat în zona centrală a Timișoarei, chiar peste drum de Piața Sf. Gheorghe, Atlas Hotel este un spațiu de cazare original, cu o identitate aparte.
Atlas Hotel înseamnă căldură, ospitalitate și energii pozitive!
Construcție nouă, finalizată în 2021, hotelul dispune de 51 spații de cazare structurate pe mai multe tipuri de camere și apartamente. Accesul la WiFi este gratuit iar televizoarele LCD asigură tot confortul pe care clienții noștri îl merită.
31 Camere Standard, Matrimoniale sau Twin
4 Camere Superioare
11 Suite Junior
5 Apartamente
3 Săli de conferințe
Serviciile noastre
Este prioritatea noastră să îți oferim servicii de calitate. Descoperă mai jos cele mai importante domenii în care te sprijinim.

Mic dejun
Ziua începe bine încă de la primele ore petrecute la noi. Micul dejun este pregătit în cele mai mici detalii pentru toți clienții noștri!

Locație centrală
Situat în cel mai spectaculos, accesibil și atractiv loc din Timișoara, la câțiva pași de celebrele Piețe Unirii, Libertății sau Operei, hotelul nostru oferă o gamă completă de servicii pentru fiecare dintre oaspeții săi!

Parcare în garaj subteran
În garajul subteran al hotelului este amenajată o parcare disponibilă cu 10 locuri contra cost.

Recepție 24h
Personalul nostru îți stă la dispoziție cu informatii utilile pentru ca sejurul tău sa fie perfect.
Check-in: de la 16:00
Check-out: până la 11:00

Lobby bar
În zona de Lobby Bar avem disponibil un meniu special, care satisface cele mai rafinate gusturi.
Orar: 12:00-00:00

Evenimente
În incinta hotelului organizăm evenimente sociale, aniversări, nunți, banchete sau petreceri corporate.

Săli de conferință
Hotelul dispune de trei săli de conferință, 2 mici cu capacitate până în 30 persoane și sala mare cu capacitate de maxim 120 persoane.

Internet WiFi
Internetul de mare viteză este accesibil atât în camere, cât și în spațiile comune și în sălile de conferință.

Spații de cazare
Camerele noastre sunt modern amenajate și decorate. Dotările de ultimă generație corespund celor mai pretențioase standarde.

Shuttle Service
Recepția hotelului vă stă la dispoziție pentru a vă aranja transferul de la și spre aeroport, atât în sistem privat, cât și în grup organizat. Serviciile sunt contra cost.

Servicii suplimentare
Hotelul oferă acces facil persoanelor cu dizabilitati.
Serviciile noastre
Este prioritatea noastră să îți oferim servicii de calitate. Descoperă mai jos cele mai importante domenii în care te sprijinim.

Mic dejun
Ziua începe bine încă de la primele ore petrecute la noi. Micul dejun este pregătit în cele mai mici detalii pentru toți clienții noștri!

Locație centrală
Situat în cel mai spectaculos, accesibil și atractiv loc din Timișoara, la câțiva pași de celebrele Piețe Unirii, Libertății sau Operei, hotelul nostru oferă o gamă completă de servicii pentru fiecare dintre oaspeții săi!

Parcare în garaj subteran
În garajul subteran al hotelului este amenajată o parcare disponibilă cu 10 locuri contra cost.

Recepție 24h
Personalul nostru îți stă la dispoziție cu informatii utilile pentru ca sejurul tău sa fie perfect.

Evenimente
În incinta hotelului organizăm evenimente sociale, aniversări, nunți, banchete sau petreceri corporate.

Lobby bar
În zona de Lobby Bar avem disponibil un meniu special, care satisface cele mai rafinate gusturi.

Internet WiFi
Internetul de mare viteză este accesibil atât în camere, cât și în spațiile comune și în sălile de conferință.

Săli de conferință
Hotelul dispune de trei săli de conferință, 2 mici cu capacitate până în 30 persoane și sala mare cu capacitate de maxim 120 persoane.

Shuttle Service
Recepția hotelului vă stă la dispoziție pentru a vă aranja transferul de la și spre aeroport, atât în sistem privat, cât și în grup organizat. Serviciile sunt contra cost.

Spații de cazare
Camerele noastre sunt modern amenajate și decorate. Dotările de ultimă generație corespund celor mai pretențioase standarde.

Servicii suplimentare
Hotelul oferă acces facil persoanelor cu dizabilitati.

Cameră Standard
Complet mobilate, cu un design în care culorile calde se armonizează cu materialele naturale.

Cameră Superioară
Camerele superioare au un spațiu generos, design deosebit și culori pastelate, pentru o atmosferă tihnită.

Junior Suite
Camerele sunt mobilate complet, inclusiv cu o chicinetă și asigură o atmosferă ideală pentru o relaxare totală.

Apartament cu chicinetă
Aceste apartamente spațioase oferă tot confortul necesar, fie pentru o vacanță cu familia, fie pentru o deplasare business.
Conferințe & Corporate
Dacă ești în cautarea locului perfect pentru evenimente corporate în Timișoara, te poți opri. La Atlas Hotel Timișoara ai toate facilitățiile necesare unei întâlniri de afaceri, conferințe sau evenimente sociale.
Îți punem la dispoziție 3 săli de dimensiuni și capacități diferite, de la 20 până la 120 de persoane.
De asemenea avem zona Coffee Break, special amanejată pentru servirea pauzelor de cafea.
Pentru mai multe detalii și informații citește mai mult accesând buton de mai jos.