Locații pentru evenimente și conferințe

Atlas Hotel este locul perfect pentru evenimente private, întâlniri de afaceri sau conferințe în Timișoara. Sălile sunt complet echipate pentru orice eveniment business sau social, dispun de asistență oferită de personalul nostru.

Atlas Hotel Business Center înseamnă 3 săli de conferință și o zonă de coffee break.

0745 931 931

Facilități & modalități de setup

Toate sălile de evenimente de la Atlas Hotel pot fi configurate în mai multe moduri pentru a se potrivi cu nevoile pe care le aveți. Scaunele și mesele se pot aranja pe format U, Teatru sau Clasă.

Coffee Break

Zona special amenajată pentru servirea pauzelor de cafea este în apropierea sălilor de conferință și vă oferă răgazul pentru o ceașcă de cafea, o băutură răcoritoare sau o gustare.

Pentru reușita evenimentelor bucătarii noștri vin în întâmpinarea oaspeților cu variante de dejun / cină, care pot fi servite sub formă de set meniu sau bufet, în funcție de numărul de persoane.

Teatru

Apollo – 120 pers.
Artemis – 30 pers.
Athena – 20 pers.

Sală de clasă

Apollo – 70 pers.
Artemis – 20 pers.
Athena – 15 pers.

Formă U

Apollo – 60 pers.
Artemis – 20 pers.
Athena – 15 pers.

Suprafața încăperii este de 150 mp

Sala Apollo

Cea mai mare sală destinată întâlnirilor de business cu capacitate de până la 120 de persoane. Sala Apollo dispune de toate facilitățile de care ai nevoie.

  • Internet Lan și WiFi de mare viteză
  • Videoproiector
  • Display digital
  • Flipchart
  • Whiteboard
  • Pinboard
  • Ferestre cu blackout
  • Sistem sonorizare cu microfoane fără fir
  • Zonă dedicată Coffee break
  • Lumină naturală
  • Izolație fonică

Suprafața încăperii este de 40 mp

Sala Athena

Sala cea mai mică este potrivită pentru evenimente cu o capacitate de până la 20 de persoane. Sala Athena dispune de toate facilitățile de care ai nevoie.

  • Lumină naturală
  • Display digital
  • Wifi de mare viteză
  • Flipchart
  • Zonă dedicată coffe
  • Whiteboard
  • ⁠⁠Pinboard
  • Ferestre cu blackout
  • Izolație fonică

Suprafața încăperii este de 60 mp

Sala Artemis

Sala mijlocie, potrivită pentru întâlniri de dimensiuni mai reduse cu capacitate de până la 30 de persoane. Sala Artemis dispune de toate facilitățile de care ai nevoie.

  • Lumină naturală
  • Display digital
  • Wifi de mare viteză
  • Flipchart
  • Zonă dedicată coffe
  • Whiteboard
  • Pinboard
  • ⁠⁠Ferestre cu blackout
  • ⁠⁠Izolație fonică